Tytuł postu musi być

Z pewną taką nieśmiałością, ale na pewno zdecydowanie i w pełni świadomie, zakładam kolejnego bloga - tym razem jako copywriterka i miłośniczka dobrych słów.... i obiecuję sobie i potencjalnemu czytelnikowi pisać tu tylko wtedy, gdy rzeczywiście będę miała coś do powiedzenia - żadnego więc lania wody (co często praktykowane jest na blogach), a 1 zasada blogowania wyraźnie mówi - nie pisz o tym, o czym sam nie chciałbyś czytać - szkoda słów, a ja je szanuję, bo wiem, że zdarzają się chwile, gdy ich braknie.

I ku zachęcie wspomnę, że blog ten będzie swego rodzaju katechizmem copywritera - nie zabraknie więc tu treści poświęconych reklamie, marketingowi i rozkręcaniu własnych "biznesów" (dziś w sumie bardzo mi na tym zależy, a to w związku z pasją i pomysłem na swój własny www.saloncopywriterski.ofu.pl - bo dobrze byłoby czytać w Internecie tylko mądre teksty i oglądać mądre strony)

Gorąco zachęcam do dyskusji, bo chętnie poznam Wasze zdanie w wielu istotnych sprawach.

0 komentarze: